Trenutno nema evidentiranih problema sa serverima.
Prekid u radu servera SONIC.GLOBAL.BA (Riješeni problemi) Visok

Odgovarajući Poslužitelj - SONIC.GLOBAL.BA

  • 29.11.2024 11:40
  • Zadnje ažurirano 29.11.2024 18:05

Poštovani korisnici,

obavještavamo Vas da je server SONIC.GLOBAL.BA u potpunosti operativan.


Tehnička služba je identificirala uzrok prekida i sanirala isti.

Izvinjavamo se zbog potencijalnih neugodnosti, te se zahvaljujemo na Vašem strpljenju i razumijevanju.

 

Vaš, GLOBALHOST d.o.o.

Poteškoće u radu servera (Riješeni problemi) Visok

Odgovarajući Poslužitelj - RESELLER1.GLOBAL.BA

  • 31.08.2024 09:13 - 31.08.2024 11:55
  • Zadnje ažurirano 31.08.2024 11:55

Poštovani korisnici,

 

evidentirane su poteškoće u radu servera RESELLER1.GLOBAL.BA.

 

Tehnička služba radi na otklanjanju problema, stoga očekujemo da će sve uskoro biti operativno.

 

Izvinjavamo se zbog potencijalnih neugodnosti, te se zahvaljujemo na Vašem strpljenju, i razumijevanju.

 

Vaš, Globalhost d.o.o.

Prekid u radu servera (Riješeni problemi) Visok

Odgovarajući Poslužitelj - RESELLER2.GLOBAL.BA

  • 03.02.2024 10:45 - 03.02.2024 23:08
  • Zadnje ažurirano 03.02.2024 23:08

 

Poštovani korisnici,

 

obavještavamo Vas da je došlo do prekida u radu servera RESELLER2.GLOBAL.BA.

 

Tehnička služba trenutno radi na rješavanju problema, stoga očekujemo da će sve uskoro biti operativno.

 

Izvinjavamo se zbog potencijalnih neugodnosti, te se zahvaljujemo na Vašem strpljenju, i razumijevanju.

 

Vaš, Globalhost d.o.o.

Obavijest o izvodjenju planiranih radova zamjene hardwarea (Riješeni problemi) Visok

Odgovarajući Poslužitelj - HOPE.GLOBAL.BA

  • 09.12.2023 09:09 - 09.12.2023 10:30
  • Zadnje ažurirano 09.12.2023 10:04

Poštovani korisnici,

zbog izvodjenja planiranih radova zamjene hardwarea na serveru HOPE.GLOBAL.BA usluge smještene na navedenom serveru neće biti dostupne kroz narednih 60-90 minuta.

Očekuje se da će navedeni server biti operativan po isteku vremena predvidjenog za izvodjenje radova.

Ispričavamo se zbog potencijalnih neugodnosti, te se zahvaljujemo na Vašem strpljenju i razumijevanju.

Vaš, GLOBALHOST d.o.o.

Prekid u radu servera (Riješeni problemi) Visok

Odgovarajući Poslužitelj - BULLET.GLOBAL.BA

  • 03.11.2023 21:42 - 03.11.2023 21:55
  • Zadnje ažurirano 03.11.2023 21:55

Poštovani korisnici,

obavještavamo Vas da je došlo do prekida u radu servera BULLET.GLOBAL.BA.

Tehnička služba trenutno radi na rješavanju problema, stoga očekujemo da će sve uskoro biti operativno.

Izvinjavamo se zbog potencijalnih neugodnosti, te se zahvaljujemo na Vašem strpljenju i razumijevanju.

Vaš, Globalhost d.o.o.

Prekid u radu servera (Riješeni problemi) Visok

Odgovarajući Poslužitelj - PROTON.GLOBAL.BA

  • 22.08.2023 11:01
  • Zadnje ažurirano 24.08.2023 08:52

Poštovani korisnici,

na serveru PROTON.GLOBAL.BA došlo je do tehničkih poteškoća uzrokovanih kvarom hardwarea, te je slijedom dijagnostičkog pristupa utvrđeno da nije moguće izvršiti reparaciju niti zamjenu postojećeg dijela hardwarea koji uzrokuje probleme.

Shodno navedenom upogonjen je drugi server, te je aktiviran postupak migracije backup fajlova. Restore podataka se trenutačno provodi metodom abecednog redoslijeda a uzimajući u obzir kompleksnost i volumen shared web hosting accounta na ovom serveru, ovaj proces može trajati nešto duže od uobičajenog.

Još uvijek nismo u mogućnosti navesti preciznu informaciju o dužini trajanja kompletnog procesa, i konkretnom vremenu potpune stabilizacije u isporuci usluge ali je važno napomenuti da će accounti postajati dostupni postupno, kako se bude završavao restore svakog pojedinog accounta.

Napredak u migraciji postojećih podataka možete pratiti u ovom statusu, koji ćemo periodično osvježavati.

Trenutno je kopirano 100% podataka.

Molimo Vas za strpljenje, i zahvaljujemo se na razumijevanju.

Vaš, Globalhost d.o.o.

U toku je migracija sadržaja servera (Riješeni problemi) Visok

Odgovarajući Poslužitelj - KEPLAR.GLOBAL.BA

  • 11.08.2023 18:14 - 12.08.2023 14:35
  • Zadnje ažurirano 12.08.2023 14:35

Poštovani korisnici,

na serveru KEPLAR.GLOBAL.BA. došlo je do problema u radu, te su poduzete sve potrebne mjere da problem bude identificiran i uklonjen što prije.

Nakon analize, testiranja, i primjene propisanih "first aid" mjera, utvrdjeno je da server nije u mogućnosti pružiti stabilnost i kvalitetu u isporuci usluge zbog tehničkog kvara, te je stoga pokrenut proces migracije svih stranica sa navedenog servera na novi server.

Očekuje se da će proces migracije biti završen u jutarnjim satima stoga Vas molimo za strpljenje dok traje proces prebacivanja na novu mašinu, a po završetku istog Vaša usluga će opet postići stabilnost i kontinuitet u radu.

Zahvaljujemo se na razumijevanju.

Vaš, GLOBALHOST d.o.o.

Moguće poteškoće u radu servera (Riješeni problemi) Visok

Odgovarajući Poslužitelj - KEPLAR.GLOBAL.BA

  • 10.08.2023 19:40 - 11.08.2023 18:27
  • Zadnje ažurirano 11.08.2023 18:28

Poštovani korisnici,

obavještavamo Vas da je uspostavljen kontinuitet u radu servera KEPLAR.GLOBAL.BA, medjutim, i dalje su moguće povremene poteškoće ili zastoji u radu istog.

Naš tim intenzivno radi na primjeni održivog rješenja, kako bismo osigurali stabilnost usluge.

Molimo Vas za strpljenje u ovom periodu, i zahvaljujemo se na Vašem razumijevanju.

S poštovanjem,

Vaš, GLOBALHOST d.o.o.

Prekid u radu servera (Riješeni problemi) Visok

Odgovarajući Poslužitelj - KEPLAR.GLOBAL.BA

  • 10.08.2023 18:03 - 10.08.2023 19:20
  • Zadnje ažurirano 10.08.2023 19:30

Poštovani korisnici,

obavještavamo Vas da je došlo do prekida u radu servera KEPLAR.GLOBAL.BA.
Tehnička služba trenutno radi na rješavanju problema, stoga očekujemo da će sve uskoro biti operativno.

Izvinjavamo se zbog potencijalnih neugodnosti, te se zahvaljujemo na Vašem strpljenju i razumijevanju.

Vaš, GLOBALHOST d.o.o.

Prekid u radu servera (Riješeni problemi) Visok

Odgovarajući Poslužitelj - SONIC.GLOBAL.BA

  • 17.07.2023 17:30 - 17.07.2023 17:45
  • Zadnje ažurirano 17.07.2023 18:06

Poštovani korisnici,

obavještavamo Vas da je došlo do prekida u radu servera SONIC.GLOBAL.BA.
Tehnička služba trenutno radi na rješavanju problema, stoga očekujemo da će sve uskoro biti operativno.

Izvinjavamo se zbog potencijalnih neugodnosti, te se zahvaljujemo na Vašem strpljenju i razumijevanju.

Vaš, GLOBALHOST d.o.o.

Prekid u radu servera (Riješeni problemi) Visok

Odgovarajući Poslužitelj - SONIC.GLOBAL.BA

  • 18.06.2023 10:38 - 18.06.2023 11:18
  • Zadnje ažurirano 18.06.2023 11:21

Poštovani korisnici,

obavještavamo Vas da je došlo do prekida u radu servera SONIC.GLOBAL.BA.
Tehnička služba trenutno radi na rješavanju problema, stoga očekujemo da će sve uskoro biti operativno.

Izvinjavamo se zbog potencijalnih neugodnosti, te se zahvaljujemo na Vašem strpljenju i razumijevanju.

Vaš, GLOBALHOST d.o.o.

Prekid u radu servera (Riješeni problemi) Visok

Odgovarajući Poslužitelj - PROTON.GLOBAL.BA

  • 12.04.2023 19:02 - 13.04.2023 02:00
  • Zadnje ažurirano 13.04.2023 05:30

Poštovani korisnici,

obavještavamo Vas da je došlo do prekida u radu servera PROTON.GLOBAL.BA.

Tehnička služba trenutno radi na rješavanju problema, stoga očekujemo da će sve uskoro biti operativno.

Izvinjavamo se zbog potencijalnih neugodnosti, te se zahvaljujemo na Vašem strpljenju i razumijevanju.

Vaš, Globalhost d.o.o.

Prekid u radu servera (Riješeni problemi) Srednji

Odgovarajući Poslužitelj - MATRIX.GLOBAL:BA

  • 27.02.2023 14:50 - 27.02.2023 15:00
  • Zadnje ažurirano 27.02.2023 15:16

Poštovani korisnici,

obavještavamo Vas da je došlo do prekida u radu servera MATRIX.GLOBAL.BA.
Tehnička služba trenutno radi na rješavanju problema, stoga očekujemo da će sve uskoro biti operativno.

Izvinjavamo se zbog potencijalnih neugodnosti, te se zahvaljujemo na Vašem strpljenju i razumijevanju.

Vaš, GLOBALHOST d.o.o.

Ne možete pronaći ono što tražite?

Kontaktirajte naš tim korisničke podrške koji je dostupan 24/7. Rado ćemo odgovoriti svim vašim upitima i zahtjevima.